Hepinize çok ok teşekkür ederim dün akşam buraya yazdıktan yarım saat sonra bebek düştü.hemen hastaneye geldik.sabah kürtaja alacaklardı.sabaha karsi bebeğin eşi de düştü.tekrar vajinadan ultrason la bakıldı içerde parça kalmamış denildi.kan pihtilarini da ilaçla atarsın denildi.