Nagihan3701 2.5 aylık bebeğim kontrole gittiğimde ölmüştü.doktor kendiliğinden düşer dedi acaba kürtaj olmam gerekir mi Kürtaja gitmeden bebeğimin düştüğünü nasıl anlarım düşer mi acaba
ikimelekannesii22 Nagihan3701 nasıl düşermiş ki ? 2 aylıktı benimkide kalbi durduğunda kürtaj oldum düşer felan dememişlerdi bana. Düşse bile parça kalabilir en iyisi kürtaj
LawyerEce Nagihan3701 Genelde yüksek seviyede kanama görünür. Oluktan boşalır gibi parça da düşebilir. Eğer düşmezse bebek anneyi zehirlemesin diye kürtajla alırlar açıkcası şaşırdım ölen bir bebeği nasıl anne karnında bıraktılar. Bebeğimin kalp atışı başlamadığı için bebeğim kürtaj oldu doktor hiç bekletmedi sana zarar verir diye.
yagmur_s Nagihan3701 çok çok özür dileyerek sizi uyarabilir miyim 🙏🏻 hassas vs şeklinde başlık yazıp konuyu başlıktan siler misiniz. Gebeler olarak etkileniyor istemediğimiz konuya Gitmiyoruz böylelikle. 🙏🏻🙏🏻
Nagihan3701 ikimelekannesii22 bir hafta sonra gel birşey kalmışsa temzielriz dedi doktor ama artık kafam çok karışık
Mothersbaby yagmur_s katılıyorum şimdi de içime böyle bir kuşku düştü. Allah yardımcınız olsun inşallah ama gerçekten başlığı değiştirirseniz daha iyi olur
Papiiii Nagihan3701 cok rica esuyorum basligi hassas diye degistire bilirmisiniz?Sıkıntılı gebeler cok burda ben dahill aklımız bulamiyor cok kotu dusunceler sıkıntılara gire bikiriz bu yuzden yanlış anlama canım.Su an mesela ben cok etkilendim.Senin adına cok uzuldum umarimm yeri erken dolar.Ama bende senin gibi 2.5 aylik hamileyim ve su an cok kotu oldum.Allah kolaylik versin.Bakdim simdi degismis cok tesekkurler
S-H-N Nagihan3701 2,5 aylık bebeğim kontrole gittiğim de ölmüştü bu başlık ne Allah aşkına ya. tamam anlıyorum acınız var Allah sabır versin ama burada hamile çok anne var bebeğini emziren anne desen oda var. Hassas içerik yazmaniz gerekiyordu sadece detaylı başlıkta belirtmenize gerek yoktu
AysUysal Nagihan3701 selam, öncelikle geçmiş olsun bende geçen pazartesi günü 2 aylık gebeliğiö sonlandı kalp atışı ve bebk yoktu öldü die kürtaj yapıldı kalıp kendi kendine düşmesi beklemeyin bence kürtajdan da korkma doktorun iyiyse hiç hiç skntı yok1 2 güne toparlanırsn agrı kesici veriyor agrın olursa die. İnşallah yine gebelik nasip olur 🤲
yagmur_s S-H-N evet evet okumadım bile ne yalan söyleyeyim. Zaten başıma böyle bişey gelmedi yardımcı da olamam ama işte.