Arkadaşlar merhaba. 37 haftalığız ancak son kontrolde 34 çıktı. Kilosu 2500 gram çıktı. Doktorumuz 3 hafta gelişim geriliği var düşük kilolu bebek biran önce doğması için egzersizleri , ilişkiyi ve perine masajını sıklaştır bebek beslenemiyor dedi. Normal doğum olsun istiyordum ama tabi nasip. Tarihine göre martın 2. Haftasıydı kendimi ona hazırlamıştım ama şimdi şartlar değişti çok üzülüyorum. Başına gelen var mı kilo alması için neler yapabilirim fikirlerinizi önerilerinizi bekliyorum 😞