Kızlar selam, 27 haftalık hamileyim, 2-3 gündür minnoş kızım arada tek tük hareket ediyor :/ bugün artık dayanamayıp doktora gittim. Her şey normal çıktı, usgde de uyuyordu yine bebiş. Doktor emin olmak için nst çektirdi, orada da normal çıktı. Ama hala hareketlerini hissedemiyorum evham yapıyorum sanırım. Başına gelen var mı 🥺🥺🥺