Semakacan aynı sıkıntı bendede var 29+4um o haftalarda bır başladı şuan herkez doğum yakın galıba dıyo karnım yuzunden daha var dıyorum kocaman olmuş dıyolar ayrıca cok catladı karnım vucutta dayanmadı bu koca göbeğe 😂😂😂😂 acaba 36lı haftalarım nasıl olur