Zehra9616 p.tesi doktora gidicem nasip olursa doktorumda sorarım nasıl oluyo diye valla eşime çok yansıtmaya çalışıyorum ama oda bebiş nasıl haraketleri fln diye sorunca daha cok strese giriyorum dayanamayıp ona söyledim gece 1de yattık haraket bekliyoz ikimizde daha cok panikletiyo bnmi yaptıgı baska bişey yok