NazAkyol06 bende 16 da hissetmiştim ilk 22 de bende gayet düzenli hissediyordum ama daha az haraket ettiği günler oluyordu doktor pozisyonuyla alakalı daha ufak olduğu için iç tarafa dönük olursa daha az hissedersin kilosu artana kadar demişti ama sen hiç hissetmiyorum diyorsun ufak segirme felan da mı yok için rahat etsin bı git baktır o zaman canım çikolata ye uzan bir saat soluna bak edecekmi bekle