Anneoluyorummmm Canım herkes kusmuyor. Arkadaşın tam aksine bende ağzıma yemek vermlerini bekledim hep 😂. Doktorum gofret meyve suyu kahve gibi şeyler ye demişti. Hemen ağzıma doluşturudum herşeyi 😂. Arkadaşın kusma sebebi anestezidendir. Herkes yaşamıyor bunu. İlk anestezi etkisi geçince ağrı oluyor tabii ama ağrı hisstmeden ağrı kesici vuruyorlar zaten merak etme. Senin tek yapacağın şey bol bol yürümek. Maks 2 3 kez yardım al. Sonra kendin kalk kendin yürü inan çok iyi gelecek. Bağırsakların hareketlenecek gazını da rahat çıkarırsın tuvalete de gidersin. Kimsenin seni korkutmasına izin verme 😊