uytanebru karnın büyüyene kadar yüz üstü yatabilirsin ben yattım şahsen 20. Haftama kadar ondan sonra zaten yatamiyorsun hissediyorsun bebeği ve rahatsız oluyorsun o ana kadar Bi baskı vs hissetmiyorsun ki zaten bebek küçücük oluyor daha karın çıkmamış oluyor bi sıkıntı olmuyor . Bi süre sonra yatilamiyor zaten bunu icgudusel olarak bile anlıyorsun.
Sırt üstüne gelince neden yatilmasin insanlar çok abartıyor canım kendini şartlama böyle yaparsan uyuyamazsin insanların demesine göre hareket etmeden sol tarafına yatacaksın sağa da değil bu mümkün mü sence şu an 30 haftalığım yüz üstü hariç her türlü yatıyorum hangi pozisyonda rahat edersem öyle uyuyorum ki zaten gece insan on bin kere dönüyor yani ben dönerim sürekli kafan rahat olsun biraz relax😉 insanları çok duyma kendi duygularınla hareket et zaten onlar seni doğru yöne götürür herseyi yaşarak öğrenecez
Yüz üstü yatmayı çok özledim 😀 ama karın büyüdüğü için insan istese de yatamiyor rahatsız oluyor ortası delik yatak olsa diyorum öyle yatsam😀 ama bu günlerde geçecek bende daha dün 5 haftaliktim simdi oldum 30 doğuma ne kaldı şurada … hamileliğin başında öyle ağrıların olması normal hatta her aşamada çok normal her aşamada oluyor başta rahim büyüdüğü için oluyor sonra bebek büyüdüğü için oluyor anne olmak kolay değil 😊