Mrvll devlet memurları rapor parası, yani iş görmezlik ödeneği almıyor. Çünkü maaş yatmaya devam ediyor. Özel sektörde çalışanlar için geçerli bu rapor parası, onların maaşı izindeyken yatmıyor.
Konu sahibinin bahsettiği doğum yardımı ve süt parasını herkes alabiliyor, çalışan çalışmayan özel devlet va farketmiyor.