Kızlar selam calısmıyorum devlet tarafından dogum parası ödendıgını bılıyorum sanırım aıle calısmalar bakanlığı sıtesınden form doldurup bakanlığa vermem gerekıyo ama bunu ben degılde eşim yapabılıyomu yani anne degıldr baba basvurabılır mı eger yanlıssa bilenler en basından ne yapmam gerek yazarsa sevinirim