Nlfrr Tüp bebekle gebe kaldım.🥰Biz bugün 5+0 la 6. haftaya başladık. Dün karından ultrasonla keseyi vajinal ultrasonla da yolk sacı gördük. Ayın 26 sına kalp atışı için randevu verdi doktorumuz😍
melekmommm Nlfrr canım hayırlı olsun bişey sormak istiyorum. Yumurtaların toplandığı ay hemen transfer oldu mu
Bvbkcans Nlfrr gözünüz aydın ☺️ benim oğlum da tüp bebek tedavisiyle oldu şuan 3 buçuk yaşında ve ben hiç beklemediğim bir an da tekrar hamile olduğumu öğrendim 6+5 haftalıkta hamileyim 🥰
Nlfrr Çalışıyor musunuz. Ben çok yoruluyorum işte doktor tutunduğu yer güzel ama çok yorulmamalısın dediği için yarın rapor alacağım. Hiç riske atmak istemiyorum🙏🏻 Sacidenur
Sacidenur Nlfrr Allah yardımcınız olsun oğlum var küçük çalışmıyorum onunla ilgileniyorum çok yorulmamak lazım inşallah bir sıkıntı olmaz içiniz rahat olsun
Asliiiiaslannnn Nlfrr merhaba ben 5+2 oldum doktor randevumda 6+3 olacağım kalp atışı duyabilir miyiz
uytanebru Bende 5 haftalık hamileyim. 6. haftama giriyorum. Çok fazla yemek yemeğe isteği oldu bende. Bir de çok çabuk yoruluyorum. Normal mii?
pnremr22 Benimde 5+4 6. Haftayı bitiricem insallah 🥰 haftaya pazartesi 7.hafta içinde olucam kalp atışını duyucaz inşallah çitlembiğin🥰
pnremr22 Asliiiiaslannnn geçmiyor ya 😂saatler falan duruyor gibi geliyor heyecan yapıyorum 😂ama tabi çok fazla mide bulantısı başladı herşey rahatsız ediyor sanki beni
Asliiiiaslannnn pnremr22 çok şükür benim henüz bulantım yok 😂 muayeneye gideceğim pazartesi resmen günler inatlaşıyor 😂
Asliiiiaslannnn Pelinakcn az yemeye çalışayım dedim dün akşam bu defa sabaha karşı kalkıp bisküvi yedim gözlerim kapalı 😂😂😂