mucizemizibekliyoruzz valla benm bebekte asagida hemde makat gelisi duruyor suann gerci erken henuz ama insan bi korkuyor, rahim uzunlugu normal cikti ama yinede her ay takip edicez dedi. Bazi bebek asagida dururmus oylede doguma kadar dururmus bazende erken dogum sebebi ama bnm sahsi fikrim asagida duran bebek icin cok kilolu olmamasi daha iyi olur.buyudukce yukari cikar diyorlar ama artik nekdr dogru bilmiyorum. Birde bacaklari kirarak yan yatin diye bisey okudum ama ise kesin yariyormu yone emin degilim allah yardimcimiz olsun