Merhaba adetim 2 gün gecikti 5 yıldır hamile kalamadım tup bebek tedavisi görüyorum adet olduktan sonra dr rahimde yapisiklik var diye histeroskopi yapacaktı yalnız adetim gecikti hiç bir belirtim yok sizce hamile olabilir miyim test yapmaya korkuyorum