Merhaba,
Olgunlaşmış yarım avokadoyu ezin. İçine bir tatlı kaşığını geçmeyecek labne koyun. Biraz limon damlatın. Çok az da tuz karabiber, zeytinyağı.
Bunları iyice ezin ve kızarmış ekmeğe sürün. Ben bu şekilde yiyorum, çok da lezzetli buluyorum. Limon, labne, tuz vs. Oranlarını kendi damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz.
Ben labne olmazsa yoğurtla da yapıyorum ama labne daha lezzetli tabii :) afiyet olsun