_momms sarı kantaron yağını tek geçerim. 38 haftaligim bi tane bile catlagim yok şükür. Lierac ve senin kullandığın yağdan almıştım(bir sürü de para vermiştim ne aptallık) Onları kullanıyordum. Sonra içeriklerini araştırınca kimyasalları hoşuma gitmedi diye bırakmıştım. 30 haftalıkken arkadaşımın annesi ev yapımı sarikantaron yağı verdi. Kızım biz köyde hep bunu kullandık hic de yırtılmadık dedi😂 Allah razı olsun. Onu alıp hergun kullandım. Gerçekten bir tane bile çatlağım yok. Ve şunu da belirteyim. O kremleri kullandığımda aşırı kaşıntı oluyordu bende böyle tatlı tatlı. Kantaron yağını kullanmaya başlayınca o da kesildi.