_momms Merhaba, ben Lierac kullanıyorum, 3.ay civarı başlamıştım. 1 aydan fazladır da shea yağı da kullanıyorum. Karnımda bir yer acıyıp duruyordu, ona masaj yapmak için shea yağına başladım. İyi nemlendiriyor. Ama her akşam düzenli kullanmaya çalıştım. Şu an çatlağım yok. Siz yine de kullanmaya devam edin bence olası çatlakların önüne geçer en azından. Göbek, göğüsler ve iç bacaklara uyguluyorum ben.