Mevaninannesiii Saelif bişey almadım kuzum kızımın herşeyi var zaten çok da olmadı iki buçuk yıl önce ya onları giydircem 😊 beşik falan her şey var zaten
hafsam_omerim Deletedmom72728 kardeşimin ismi Muhammed ve şunu gördüm çocuklara Muhammed ismi çok ağır geliyor. Hemde emin de peygamberimizin ismi ikisi bence çok ağır. Yinede siz bilirsiniz
Saelif Mevaninannesiii ben sifirdan aldim herseyi besikgi beyaz kapladi esim mobilya isini yapiyor esim bitti eksikleri bebek bakim la benim var bi kac bisey onlarida aldin mi tamam insallah
Svmbstp 1minik_ 😂😂 Vazgeçmiyorlar kabullenelim bence, ben artık alıştım yeni eve geçeceğim alp in odası alp e alalım alp e şunu alacağım 😂 Aslında isim güzel ve hicbir zaman modası geçmiyor hep bi cool bence 😂😂😂