Balkabagim 37.haftama girdim ve hala içime sinen erkek bebek ismi bulamadım. Önerilerinize açığım arkadaşlar.
Momcansu Balkabagim bizde Göktürk Göktuğ ve Erdem arasında kalmıştık Göktürk e karar verdik, belki size de fikir olur😊
Svmbstp Balkabagim Ben marsel ege istiyordum eşim Alp istedi, şuan 23 haftalığız Alp dedik bakalım :)
Saelif Mevaninannesiii 1 gun varmis aramizda bende 30+2 ama inan cok agirlastim yürüyemiyorm karsiklarim agriyor ilk cocugumda bole degildim bu cok zorluyor beni
Mevaninannesiii Saelif aynen kuzum benim de çok ağrıyor kasıklarım. Uzaninca sağa sola dönerken çıtlıyor o kadar çok acıyor ki😏 ben de ilkinde böyle değildim sadece çok kilo almıştım onda