Merve6111- elf0 ikiz gebelik kaynaklı da olabilir zaten tekil gebelikte 2. Trimesterde 500-1350 arası çıkıyor d-dimer korona olmayan durumlarda. ihmal etmeyip gidin mutlaka ama telaşlanmayın da… geçmiş olsun
elf0 Merve6111- yyaa bilmiyodum bunu çok teşekkür ederim demek ondan doktor iğne değil de hap verdi sadece doğuma kadar kullan bi zararı olmaz dedi çok şükür bi sıkıntı da yokmuş bebeklerde 🙏🏻🙏🏻
Siner elf0 geçmiş olsun. Kovid geçirdikten sonra tahlil mi vermek gerekiyor. Ben de geçen hafta covid geçirdim. Doktorum on gün boyunca coraspin kullan dedi ama sonrasında tahlil yaptır demedi. Yani covid geçmiş olsa bile sonradan etkileri devam mı ediyor pıhtılaşma riski falan. Ben de gidip tahlil yaptırmalı mıyım acaba. Öncesinde bi problemim yoktu
elf0 Siner bitince değil de covid iken kan tahlili vermemi istediler eşime karantina vermediler ben de kızımı bırakıp gidemedim doktorum d abişey kullanmana gerek yok demişti o yüzden nolur nolmaz diye kan tahlili vermiştim ama zaten bana da coraspirin verdi doktorum doğuma kadar kullan dedi
Siner elf0 anladım. Ben de karantina bittikten sonra gittim bebek iyi mi etkilenmiş mi diye yine demedi de tahlil yaptır diye kafama takıldı. Bebek iyi dedi sadece. Teşekkür ederim cevabınız için
Jan91 elf0 ben covid olmadım ama bendede d dimer yuksek, bide doktorum birsey olmaz ona bakmiyoruz diyor sinir oluyorum, hamile kadinlar da zaten d dimer yüksek olur, ama bende biraz daha fazla yukseliyordu
elf0 Jan91 benim de kendi doktorum değeri hiç bakmadı ona ilaç vericem dedi sadece ablam tüp bebek tedavisi görmüştü onda değerler yüksek olmadığı halde hamileliği boyunca kan dulandırıcı iğne kullanmış demek ki değer pek önemli olmuyo düşüğü engellemek için sulandırıcı veriyolar sadece
catwalk Cansut merhaba şu an nasılsınız?dimer düştü mü ve doğum yaptınız mı?ben de aynı durumu yaşıyorum.bilgilendirirseniz sevinirim🙏🏻
elf0 catwalk yok dah bi ayım kaldı doğuma bi daha bakmadılar d dimer e coraspirin e devam dediler doğuma kadar