Geçen hafta covid geçirdim ama kan tahlili vermemiştim bugün vermeye gittim çok yüksek çıkmış kan pıhtılaşması var demek mi oluyor mu bilen var mı? Sadece tahlil verdim sonuçları kendi kontrolüme göstericem de eğer öyleyse beklemeden hemen giderim diyorum