Nzlemo1223 Tazeanne0134 benim ilk hamileliğim hiç bi bilgiye sahip değilim o yüzden birde asıl ilk olan bebeğimi kaybettim 6.haftada düşük yaşadım o yüzden bu hamileliğimde çok çok korkuyorum bişey yaşamaktan
Tazeanne0134 Nzlemo1223 canım Rabbim’in takdiri veren de o alacak olanda Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım üzülme korkma bişe olmaz şöyle ki ben ilk gebeliğim de simdikine göre daha korkuyordum ama şimdi hiç bide 2 yaşında oğlum var