Nzlemo1223 Kızlarr merhaba 22+3 haftalığım bebiş dün baya hareketliydi fakat bu gün hiç hissetmedim çok korkuyorum gerçekten bilgisi olan varmı yada böyle bişey yaşıyan lütfen yardımcı olun 🙏
tazebiranne_hg04 Nzlemo1223 normal canım normal hiiiç telaşlanma bazen hisseder bazen hissetmezsin zamanla daha çok hissedersin
Nzlasln Nzlemo1223 az önce bende 25 haftalıkta bebek hareket hissizliği için post açtım bazen hissetmemek normalmiş
Burcusenkoc Nzlemo1223 o haftalar da öyle çok oluyor hatta 27-28 de bile oldu bende ama 30 dan sonra çok hissediliyor 😌 biraz dinlen Birseyler ye uzan çok uzun süre hissetmez isen öyle bi muayeneye gidersin
Nzlemo1223 tazebiranne_hg04 ya çok teşekkür ediyorum vallahi sabahtandır stresten evin içinde turluyorum korkudan yerimde duramıyodum
Nzlemo1223 Nzlasln inşallah ya insan tedirgin oluyo gerçekten keşke her saniye vursalar rahat ettirmeseler ama içimiz rahat olsa 😂
tazebiranne_hg04 Nzlemo1223 Bebek anne rahmine düştüğü an annelik başlıyor işte 🥲 Rabbim hepimizin kaygılarını dindirsin gönül ferahlığı versin 🙏🏻
Nzlemo1223 tazebiranne_hg04 öyle gerçektende öyle güzel bi hismişki daha şimdiden böyleysek acaba bebişler doğdumu napıcaz hiç bilmiyorum rabbim istiyen herkese nasip etsin 🙏
Babydream Nzlemo1223 22 haftalığım dün içeride savaş vardı sabahtan akşama kadar hiç durmadı 😂 bugün ise gayet sakin😂
bebisveannesiiii Nzlemo1223 ben 24 25 haftalıkken bile hissetmediğim oluyodu doktoruma sordum normal dedi şimdi 26 haftalık olduk hareketleri yeni düzene girmeye başladı
Nzlemo1223 Tazeanne0134 kız vallahi dua ediyorum bir an önce zaman geçsin doğuriyimde şu korkular geçsin diye 😂