irem-Dora Ozlemisak plesanta önde olması bir sorun değil, aşağıda olursa normal doğumu engelliyor sadece. Benim de önde sadece bebek hareketlerini biraz daha geç hissetmeye başladım. Kötü bir durum değil yani, içiniz rahat olsun 😊
M_kemal Ozlemisak önde, arkada ya da yukarıda olabilir yeter ki aşağıda olmasın. Aşağıda olursa sezaryene yönlendiriliyorsunuz. Yine de en doğrusunu size doktorunuz söyleyecektir.