Hunilininbirii kadın doğum doktorunuza danışın bir dışciye görünün bence, iltihap varsa antibiyotik kullanmanız şart, bebeğe zararı olmasın. İlk üç ayı doldurmussunuz zaten, doktorunuz da onaylarsa tedavi yapılabilir hamileler için uygun içerikli ilaçlarla