Hunilininbirii hamile kaldığımdan beri aynı acıyı çekiyorum uyuşturmayı denediler uyuşmadı.. şuan 32 hastalığım haftada bi diş hastanesine gitmekten evden çok orda olmaya başladık 🤣 bana largopen verdi antibiyotik olur kendileri 1 mg bakmayın kendi küçük etkisi çok büyük ağrı falan gitti çok şükür huzurluca uyuyorum artık ilk verdiklerinde 21 haftalıktım bitiyo hap 1 2 hafta ağrımıyo sonra hop bidaha gidip bidaha yazdırıyorum doktoruma sordum birşey olmaz iyi geliyorsa kullan dedi bi kadın doğumcuna sor bakalım haftan sıkıntı değilse yazdır mükemmel etkisi var o gün geçmiyo ama sabah bidaha yutuyorsun ya mesela ondan sonra agrı falan kalmıyo