eylulummmm kuzucum tek duycağın şey genetik rahatsızlık değil tedavi edilebilir bir çok hastalık var lütfen tüm tarama testlerini atlama kendi piskolojin için bebeğin hayatını tehlikeye atmak istemezsin değil mi bu en kötü ihtimal tabiki temiz çıkıp içinin rahat olması var.. keşke yaptırsaydım demek yerine her türlü kabulünse çıkan sonuçlar seni etkilemicektir unutma sağlıklı hayırli doğumlar dilerim..