duygulu62 seydahafsa bende 33 de gttm 2100 dedı . Muz ye bol bol dedı doktor bana . Sen çok minyonsun bebegın de minyon olması çok yüksek dedı . Bende çok üzüldüm . 3 kiloya kadar gelır ıns doğuma kdr dedı . Bakalım 🥰🙏
serife_ynmz bende gecen hafta 37 deydim.kontrolde 3.200 dedi doktor normal dedi smdi 38 deyiz sali gunu dogumum olck ins.bende muz,yogurt ayran, kuruyemis, incir,hurma balik gbi seyler yiyorum.baakalm kac olck
Esra1929 Benimde 36+1 de kilosu 2640 dedi 3 gündür çok stresliyim neden kilo alamıyo diye herşeyide yiyorum ama almıyo doğuma kadar 3 kilo olur inşallah ya
seydahafsa Esra1929 inşallah seninki iyimis yine yukarıda dedi arkadaşlar artık elimizden geleni yapacağız
Sultanuhrahavinim seydahafsa ya aslında ben dimes havuç şeftali elma karışık olandan alıyorum A101 den onu içiyorum tadı pek güzel değil ama kilo aldırıyor canm
Brnaebu seydahafsa hergün muz,kaşar,birde dondurma,ayrica caninizi sikmayin saglikli olsunda kiloyu dogunca da alir insallah arkadasimin bebegi 2.500 dogdu masallah bir gorseydiniz nasil toparladi nasil sonra topaç bir kiz oldu hala bogazi yerinde cok sukur 3 yasinda simdi
seydahafsa Brnaebu maşallah insan yine de tedirgin oluyor sezaryen olunca kilo sıkıntısı yok ya normal doğum gibi
Maviyisevenkadin Biz de 35+5 2400 çıktı. Her gün yumurta, ceviz, kaşar ve tahin yememe rağmen. Karın çevresi ölçümü 3 hafta geriden geliyormuş kilosundan dolayı. Canımız çok sıkıldı. İnşallah sağlıkla dünyaya gelir hepsi. 🙏
Kubos01 Busra2013 merhaba fazla endişelisiniz ilk bebek galiba 😊34 de ki kilosu öyleymiş 37 de 100 gr alsa yeterli demişsiniz bebek son haftalarda çok hızlı kilo alır hiç korkmayın sağlıksal ilerleyen gebelikse gelişiminden korkmayın ilk kızım 34 haftada erken doğdu 2400 grdı hastaneden 1950 gr çıktık ve 46 cmdi şuan 3 yaşında 100 cm geçti okadar hızlı büyüyorki kıyafet yetiştiremiyoruz haftanız ve kilonuz çok iyi o haftalarda doktor bana 39 a kadar 4 ü bulur demişti stres yapmayın 🥰
Kubos01 Busra2013 yiğenim şuan 1 aylık 37 haftada 2600 gr doğdu maşallah çok iyi bir ayda 800 gr aldı hemencecik büyüyor sadece birazcık minnacık oluyor çok tatlı 🥰
Busra2013 Kubos01 olsun saglıklı olsun kuveze gırmesın de kılo sonradan alırlar cabuk buyuyorlar korkum sadeve kuvez
Kubos01 Busra2013 küvezde kilo ile akası yokmuş canım yani ciğerleriyle ilgili bi durum kızım sarılıktan dolayı yattı ama karşımızda 4500 kilo bebekte yatmıştı kilodan asla korkma aklına getirme 🥰
Kubos01 Busra2013 benim kızım premetüre olmasına rağmen ciğerleri herşey çok iyiydi ama kan uyuşmazlığımızdan dolayı uzayan sarılıktan yatmak zorunda kaldı yoksa doktorumuz küvezlik bi durumu yok demişti 34 haftalık 46 cm 2400 falandı
Durunbigeldim seydahafsa o kadar şey yedim kii 22 kilo almıştım ama oğlum 3 kilo doğdu ve 2550 ye inmişti