SumsavMah Fulyaaa1 benim de 37 demeye 1 günüm var bir yanım hemen gelsin diyorum Bi yanım biraz daha kilo alsın 🤭🤔
adsmom Fulyaaa1 ben de çok tuhafım yaa inanamıyorum karnımda olan bir canlının dışarıya çıkıp kucağıma gelecek olmasına 🥺🥺🥺
SumsavMah Fulyaaa1 bizim gelisim geriligi oldu plasentada yaşlanma vardı 36 da 2700 37ye girdim simdi
Fulyaaa1 Poyrazin_annesi masallah canım evet önde yakın zmanda ne zman gideceksiniz şuan ki kilosunu merak ettim 😍 erkek mi erkekler iri olur derler doğru mu acaba
Fulyaaa1 adsmom kucağıma almadan da inanamayacam sanırım rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım benim 🌸
Ince_imral Semra12344 Bende son 12 Nisa’n normal Doğum ilk oğlum 37 de geldi umarım bu 40 ını doldurur🤲🏻🥰