Fulyaaa1 Gözyaşım pıt ne ara bu haftalara geldim daha dün gibi öğrenmiştim zaman ne hızlı geçiyor ne durumdasınız kızlar normal doğum bekliyoruz heran gelebilir dedi doktor aşırı heyecanlıyım 🥴
Semra12344 Fulyaaa1 sağlıkla kucağına al cnm 🥰 bizde 30+3 üz bugün doğum nisan 17 dedi doktorum şuan normal gidiyor herşey. Zaman nasıl geçiyor hiç anlaşılmıyor🥰
tazeannecik1 Fulyaaa1 Bende 37+4 canım 😚 doktor neye göre her an gelebilir dedi açılman falan mı var 🙃
Fulyaaa1 Semra12344 amin canım benim sende öyle insallah İnan aşırı hızlı geçiyor 30 dan sonrasını anlamadım hazırlıklara mutlaka bitirin
Ince_imral Semra12344 Bende son 12 Nisa’n normal Doğum ilk oğlum 37 de geldi umarım bu 40 ını doldurur🤲🏻🥰
Fulyaaa1 Happybsrn aminnn🙏🏻 İnan bana hemen geçiyor o haftalarımı çok iyi hatırlıyorum şaka gibi hala inanamıyorum 😂
Suzanne Ah bende hemen geleyim oralara gerçi zaman aşırı hızlı geçiyor 32. Haftama giriyorum yarın ağrılar arttı o yüzden hemen doğum olsun bebeğim kucağımda olsun istiyorum ☺️
Fulyaaa1 tazeannecik1 yok hayır hiç alttan muayene olmadım sanırım nst göre dedi ama genel olarak 37 den sonra heran bekleniyorlar erken doğum riskimizi atlatmış olduk. Siz de mi normal bekliyorsunuz
tazeannecik1 Fulyaaa1 Bende şuan normal bekliyorum salı günü çatı muayenemi oldum bu salı tekrar gidicem ama hiç sancı falan hissetmiyorum 😐
Fulyaaa1 tazeannecik1 doktorum çatı için 39 da yaparım dedi ondan önce gelirse nasıl oluyor dedim ebeler bakıyor acilde orda karar veriliyor dedi
Edagg Bende 37 oldum ama sanki doğmicakmis gibi geliyo kalça ağrılarımdan dolayi geceleri uyku haram oldu 😒
Fulyaaa1 Edagg bana da her an doğacakmış gibi geliyor nedense benim de pelviks kemik agrım cok fazla 🥴
Canselyaren Fulyaaa1 neler tuketiyorsun cnm maşallah bnim 34 te 2400 dedi doktorum haftaya gidicem 37 olucm 3 olur mu diye düşünüyorum 34 bebeğin kgsi kaç ti