Gagi bebeği dogursa bile genetik rahatsızlığınin ne olduğunu anne karnındayken öğrenmesi gerekiyor. Eğer varsa. Çünkü ileride olacak rahatsızlıkların tedavisi hastalığına göre yapılıyor bizde görümcem doğuracağım diyip yaptırmadı şimdi çocuğun hastalığını bulamıyorlar. Her hafta 8 9 tüp çocuktan kan alıyorlar çocuğa eziyet. Anne karnında yaptırsaydi bu testleri şimdi bulunmuştu.