Ayaf Amin canım inşallah hepimiz sağlıcakla alırız kucağımıza bebeklerimizi 🥰 umudumuzu kaybetmedikçe Rabbime güvendikçe bir sıkıntı olmayacak inşallah bu durumu çok yaşayıp sağlıcakla doğan bir sürü bebek var maşallah 🥰 bide şöyle söylim benim ilk başta ikizdi 7. Haftamda diğer bebeğim düşük oldu doktor düşük riski var demişti onun ve ben onu rüyamda kaybettiğiöi gördüm sonraki kontrole giderken de kaybetmişim diğer bebeğimi. Şimdi bu bebeğim bana tutundu ve rüyamda hiç olumsuz birşey görmedim 2 3 tür hep sağlıklı olduğunu gördüm hamileler gerçekten hissediyor bence hislerimize güvenelim gerisi Rabbimin takdiri ilahisidir en hayırlısı ile gelsinler inşallah ❤️🥰