Ayaf valla şuan 21. Haftamdayım 14. Haftamda cinsiyet öğrenmeye gittim ve neler neler söylediler perinatolojiye gittim karnında ve göğüs kafesinde kitle var dediler sağlıklı değil gebeliği sonlandır yada sonlandırmak ister misin vs dediler bağırsakları dışarıda ve bi ayağında da eğrilik var yok kalbi durabilir yok doğumdan sonra yaşayamayabilir dedi bunlara rağmen aldırmadın bebeğimi en son 18. Haftamda gittim doktora ve kitle göremedim ama bağırsakları dışarı da dedi ve bi ayağında eğrilik var dedi bu çarşamba günü de detaylı ultrasona gircem bunların dışında yine olumsuz bişey derse doktor bana zarar vermediği sürece aldırmayı düşünmüyorum inşallah başka bşrley söylemez sağlıcakla gelir umudumu kaybetmedim hiç 🤲🏻❤️ inşallah Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıcakla kucaklarımıza verir 🤲🏻