Wonderful_mom ben rapor yazdırmadım 23 haftalıkken falan doktorum devam etmemiz gerektiğini söylemisti. Doktoruma gittiğimde 2 kutu yazdırıyorum 2×1 şeklinde olunca iki kutu veriyor eczane, tanesi sanırım 44 tl ye falan geliyor ama rapor yazdırırsanız daha iyi olur sürekli igneyi yazdırmakla ugrasmamıs olursunuz