Wonderful_mom Kizlar yardimci olur musunuz covidim ben bugun tahlil verdim pihtilasma varmis. Doktor oksapar kan sulandırıcı iğne verdi . Ama hic bir sekilde bilgim yok nasil yapacam nereye yapacam lutfen yardimci olun .
Sumiire Wonderful_mom bilgilendirici kağıt veriyolar canım göbek deliğinin 4 parmak yanından yada kolunun arkasından yada bacagının ön kısmından vuruluyosun benim göbeğim cok morardıgım için kolumun arkasından yapıyorum biraz fazla yakıyo ama sağlık için sabret birde içinde hava oluyo eğer onu boşaltıp yaparsan daha az acıyo birde aynı saatte yapmaya dikkat et çok geçmiş olsun 🤲
Nermin_nur1 Wonderful_mom canım çok kolay aslında bende ilk sıralar korkuyordum alıştım göbek deliğinden dört parmak sağa doğru tut denk gelen yere vur ben öyle yapıyorum sağ sol fark etmez ben karışık yapıyorum
Burcueylus Wonderful_mom ilk sağlık ocaginda yaptır anlatırlar hem nereye nasıl vuracağını basit aslında
Sumiire Wonderful_mom korkma canım bende hiç bilmezken vurdum sadece yakması sıkıntı istersen sağlık ocağında burdur ilkini hemşireyede göstermesini anlatmasını iste
Wonderful_mom Sumiire komsumda hemsire konustum kapida yapablrm istersen dedi ama saglik ocagnda dgl o normal hemşire hastanede. Biliyormudur acaab
iki_melek_annesi Wonderful_mom Canım çok kolay korkma ilk zor olur bilmediğin için göbek deliğinden dört parmak arası olacak elinle tut sık elinle iğnenin ucunda az bişey havası var onu al iğneyi yap sıkma kendini yavaş yavaş iğneyi boşalt o zaman morarma olmaz yapınca biraz yakıyor hemen geçiyor ama en kolay göbekden yapıyorum ben kol ve bacakdan da yapabilirsin hafif bazen kan gelebilir şişme morarma olur korma
Betbetbet Wonderful_mom canım bende covidken kullanmaya başladım halada kullanıyorum d dimerim covid bittikten sonra 2 bin üzerinde cıktı cünkü. Benim eşim vuruyor kolumdan yapıyoruz internette buna dair videolar var oradan bakabilirsiniz. Kücük bir iğne oldugu icin vurması zor değil
Burcueylus Wonderful_mom cnm göbek delginin 4 parmak yanına vuruyosn kola bacagada oluyo ama acıyo çok göbek daha iyi youtubede yapilrken videolar da var doğru yerden vurursn zarari olmaz iğne bebege değer diye korkanlarda oluyo değme şansı yok kaç kaç derinin altından bebek korkulacak bişye yok yani
Nermin_nur1 Wonderful_mom hayır canım. Ama emin olmak istersen YouTube da videolar da var ordan bakıp uygulayabilirsin
Betbetbet Wonderful_mom şuan 34. Haftaya giricem mart basında kontrole gittigimde değerime baktırıcam doktorum doguma kadar kullanalım riske atmayalım demişti o yüzden kullanıyorum
Sumiire Wonderful_mom kız benim kocam vuruyo evde ve eli titreye titreye 7 aydır her gün vuruluyorum bana bişey olmadı şimdiye kadar hemşire bilmez olur mu bilir tabi hem daha iyi ben covit Ken hastanede yattım o zaman hemşire gelip vuruyodu ne morarma oldu ne bişey şimdi hamilelikten vuruyorum ama onlar kadar tecrübeli olmadıgumız için bazen cok acıyı bazen morarıyo sen çok şanslıymışsın hemşire ayagının dibinde ☺️
Wonderful_mom Betbetbet peki nasil aliyorsun cnm surkli kullaninca raporla aliniyormus.. biz hgn aldik 10 tanesi 60.70 civarydi