Bukiiiiiiii Ben de eutrox kullanıyorum sabah uyandığın gibi aç karnına iç imkanın varsa kahvaltıya en az yarım saat sonra başla az su ile iç bana bunları söylemişlerdi 5,45lerden 1,89laea düştü hamilelik için zararlı bir ilaç değil hormonları dengelemek için kullanmak şart değerin çok yüksek değil endişenmene gerek yok doktorlar tedbir amaçla 2,50nin altında tutulmasını gerektiğini söylüyor düşük vs olmasın diye ☺️