Mrv1007 Sedaaaa2 nexium kullanıyordum ben ama suan piyasada yokmuş, muadili olarak nexstep diye bir ilaç verdi eczacı. fena değil ama nexium gibi aşırı etkisini göremedim
2bebekannesi_ Sedaaaa2 Ya o durumu ben çok yaşadım bide gece uyuyamiyordum en çok geç yanıyordu sabahlara kadar uyuayamadigimi bilirim ben genelde bol su icincegeciyodu her kezde farklı tabi
Nebyaa Sedaaaa2 bana süt çok iyi geliyor geceleri yatarken bişeyim yok gece uykumdan uyandırıyor bir bardak süt içiyorum içimdeki yangını söndürüyor resmen
Sedaaaa2 Mrv1007 ay valla ilac surup pek kullanan birisi degilim ama dayanamayıp alcam gibi felaket yanıyor geceleri
Poyrazin_annesi Bu mıde yanması nasıl biley bnm boyle boğazıma kadar bısey gelıyor midemden sankı heran agzımdan bısey cıkcak gıbı
Sedaaaa2 minikbebegim19 benım bebek tersdi yenı dondu baş asagı acaba ondan mı kaynaklı cunku terslem hiç boyle bişey yasamadım
aysegulalbar Sedaaaa2 su mide asidini engellemiyor maalesef onun yerine soda veya kefir tarzı şeyler mide yanması için daha rahatlatıcı oluyor. Benimde aşırı derece yanıyor midem 37+5 deyim galeta leblebi falan tüketiyorum midemi yatıştırsın diye
Busra2013 Sedaaaa2 suan kahvaltı yaptım uzandım yıne yavastan gelıo😏bebek dogum pozısyonunda kanala gırmemıs demekı hala yanma olduguna gore😏
Sedaaaa2 Sabrinas 30 dan 36 ya kadar makattı benımkı hiç donmedi bende sezeryan için bilgilerımı verdım falan derken 37 de bi gittik donmus
Yamantosunannesi haftaya girdim her gece midem ağzıma geliyor ve yanıyor rennie tablet çiğnemekten mafoldum