Siracinannesi
Hamilelik ilk üç ay kötüydü ama şuan normal geçiyor.
Bebeğimizin cinsiyeti erkek 🙈
Küvet seti, battaniye, yorgan, yastık, müslin bezi, ateş ölçer, 4 tane zıbın, pijama, çorap, 2 tane tulum, iki tane 5’li hastane çıkışı, ıslak mendil, bez aldık 🙈 bundan sonra daha gerekli ve önemli ürünler almayı planlıyoruz 🙏 bizde çok heyecanlıyız 🧿♥️