Siracinannesi Nasıl gidiyor hamilelik ? Bebislerin cinsiyeti ne? Şimdiden bişeyler aldınız mı ? Gelin azıcık sohbet edeeliim 🙃
sevo_asc Siracinannesi 20+2 haftalığız ufak tefek kıyafeteler almaya başladık müslin battaniye bebek arabası ana kucağı bunları aldık şimdilik kızımız olucak kısmetse 🥰
Renginveannesi_ Siracinannesi merhaba canım 19+3 olduk 🤲🏻 eşim ayakkabı almış minoşuma 💖🙈 hiçbir şey almadık henüz, bazen ağrılarım oluyor, yeşil akıntım oluyor bazen hiç olmuyor dün gece midem yanıyor gibiydi 🤯 öyle böyle geçiyor çok şükür
Melike13 Siracinannesi 24+3 herşeyini aldık son atlar zorlanırım çıkıp bakamayız diyerek rahat rahat seçtik
Siracinannesi Zeynep_233 ay ne güzel bizde eşimle kızı olanlara çok imreniyoruz bizim de ikinci oğlumuz olucak 🙃
Siracinannesi sevo_asc ne güzel kızlara o kadar güzel şeyler var ki insan hemen de almak istiyor dimi 😂
Dlcy 20 haftalığız erkek olucak daha bişey almadık canım Sizler kaçıncı haftada alışverişe çıkacaksınız 🥰
Siracinannesi Dlcy bizde 19+5 🥰 bende tulum falan aldım bı tanede biberon çok istiyorum hemen biseyler almak ama biraz daha beklemeyi düşünüyorum 😂😂
Duygudikicidkc 21 hafta erkek aldım dolabını beşiğini bebek arabasını ufak tefek kıyafetler aldım biberon emzik sanırım heyecandan eşim çorap bez aldım valla
Siracinannesi Duygudikicidkc ahaha iyi yapmışsın bende beşik alicam yanıma bebek odası yapmicam çünkü daha oğluşuma yeni istediği araabali odasını yaptık 😂 buda erkek o yüzden ilerleyen zamanlarda onada yatak alicam sadece
Denizyldzm Duygudikicidkc bnde 21 deyim rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah sizdede bazen adet olacakmış gibi karın ağrısı oluyor mu
Siracinannesi Renginveannesi_ çok yakınız bizimde 19+5 🥰 ilk çocuk galiba ilkler daha heyecanlı oluyor ve hemen bişeyler alıyoruz tutamıyoruz kendimizi 😂 bende de aradaa ağrılar oluyor ve benimde bu günlerde midem yanıyor geceleri 😬 cinsiyeti ne 🥰
Renginveannesi_ Siracinannesi evet canım ilk gebeliğim 🤲🏻 kızımız olacak inşallah sizinde miii kizzz 💖💖 Her gün bı yerlerimiz ağrıyor ya sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻💓💓😘😘😘
Siracinannesi Renginveannesi_ yok ya bizimki erkek çok isterdim kız olmasini çünkü bı oğlum ama nasip değilmiş 😂 çok özeniyorum kızı olanlara 🥰 amin canım inşallah 😍🥰🙏
Renginveannesi_ Siracinannesi yaa kuzum sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻 Allah bağışlasın inşallah nasip olur 😘💓💓💓
Zeyneptml Siracinannesi bende öyle düşünüyordum. 2 oğlum var çok şükür büyüdüler.34 yaşındayım 19+2 haftalık hamileyim buda kız olacak inşallah. Bence kestirip atma. gerçi ben istemiyordum ama İyiki de olmuş. Çünkü kızım olmasını çok istiyordum…
Yavrumu-beklerken123 Siracinannesi 20 haftalığız kızımız olacak nasipse çoğu eşyası hediye geldi şimdiden 😊