gamzosgamzos _1blog_meselesi_ yaaa 🙈 aslında riskli gebeyim o yuzden biraz erken oldu hatta kendim bile hazırlayamadım annemle kayınvalidem hazırladı herşeyi 😊
_1blog_meselesi_ Ezelhamza ilki sezeryandı ama belden uyuşturmuştum. Bu da sezeryan ama belli değil genel mi belden mi. Sizin
Elmas_ _1blog_meselesi_ Bana da 6 nisan demişti bez kaç numara aldınız ben 100 lü 1 numara aldım daha da almadım bende alıp kenarda dursun istiyorum ama kaç numara almam lazım bilemiyorum ☺️🌺
_1blog_meselesi_ Elmas_ 1 numara 140 lı aldım. Günde 3-4 bez değişir zaten. Sonrakini 2 no almayı düşünüyorum
Elifmrtgl @"1blog_meselesi bende ağrı çok oluyor yaa. Kasık ağrısı ve gobegin üst kısmı çok ağrıyor ☹️Sizde durumlar nasıl?