CeynoO _1blog_meselesi_ krem falan alicam bide burun aspiratoru onun disnda hersey tmm . 2 haftaya izne cikiyorm ondan snra baslicam herseyi yikamaya hastane cantasini hazirlamaya.
_1blog_meselesi_ CeynoO burun aspiratörü bende almadım. İlk oğlumda da ihtiyacımız olunca eczaneden babası gidip almıştı. Yine öyle olur heralde 😁
_1blog_meselesi_ Suzanne bizde de hastane bavulunu hazırlamak kaldı. Hastane organizasyonu falan da tamam 😁 bez olarak depend mi aldınız
gamzosgamzos _1blog_meselesi_ yaaa 🙈 aslında riskli gebeyim o yuzden biraz erken oldu hatta kendim bile hazırlayamadım annemle kayınvalidem hazırladı herşeyi 😊
Elifmrtgl Bizde 31+4 haftalığız. Sadece bebek bezi ve depend kaldı. Bide aldığımız elbisleri yıkayıp yerleştirmek. Hastane çantamı da hazırladım 😊
_1blog_meselesi_ Ezelhamza yaa 😁 herhangi bir tarih verdi mi doktorunuz. Bana 5 nisan dedi ama bi iki gün aşağı yukarı oynarmış
Elmas_ _1blog_meselesi_ Bana da 6 nisan demişti bez kaç numara aldınız ben 100 lü 1 numara aldım daha da almadım bende alıp kenarda dursun istiyorum ama kaç numara almam lazım bilemiyorum ☺️🌺
_1blog_meselesi_ Ezelhamza ilki sezeryandı ama belden uyuşturmuştum. Bu da sezeryan ama belli değil genel mi belden mi. Sizin