holly Gnz park hastanesi ama tavsiye etmem doktorum Zehra hanım çok iyiydi hastane ve sekreterler berbattı
holly Gnz takibimi son haftalar da o yaptı doğumumda sezaryen oldu ama bi anne şefkati var kadında yine olsa ona gitmek isterim ama o hastenede asla. Devletin kadın doğum ve çocuk hastanesi çok iyi kuzenim orda doğum yaptı normal yaptı tertemiz diyodu