sherlock bir yeri ağrımıyor, üşümüyorsa, altı temizse; geriye büyük ihtimal bebek aç doymamıştır. Hipp1 aldım ilk bebeğime , bir öğretmen tavsiye ile almıştım organik diye. İkinci bebeğimede sma1 aldım bu mamann yorumları da güzeldi. Tabi aklınız da olsun bazı mamalar gaz veya kabızlık yapabilir, ben çok sonradan öğrenmistim, mamaya bir kaç damla zeytinyağı damlatın diyorlar, ben yenidoğan hiç uygulamadim bunu yapan anneler sormak lazım 🤔