Esos00 inslalah canım benim işte keske bakmasaydim ama dayanamadım o kadar acıya nasıl bişey oldu diy bakmak geldi içimden bakınca da kötü oldum kustum tansiyonum düştü ağladım baya gececk biliyorum ama psikojik olarak zor toparlanacagm gibi duruyor benim doğum da zor oldu çünkü hala aklımdan çıkmıyor tabi ustunr bir de lohusa psikijisi var kızımda da ağır geçmişti.