Merhaba güzel anneler ben doğum yapalı on iki gün oluyor ama hala iyileşemedim normal doğum yaptım ama aşırı zor bir doğumdu haliyle çok fazla dikisim var. Doğumdan altı gün sonra dikişin biri düştü ben sandım ki düştü ama sanırım patladı çünkü ağrım var hala yuruyemiyorum. Neyse bakımını zaten yapıyorum sürekli. Bugün cesaret edip ayna ile baktım ama fok kötü oldum sanki epizyo yapılan yer açık gibi geldi bana ve kalın bir iple dikilmiş öylece der top duruyor aynı durumu yaşayan var mı ya da dikişi patlayan anneler var mı pazartesi kontrolum var ama yine de size danışmak istedim.