Semranurum Tbrk benimde 23 haziran benim ilk gebeligim ve daha 7 aylık evliyim mayısta evlendim pek tecrübem yok bu Nasıl oluyo acaba yumurtlama gününe bakılırsa son adet tarihim 23 haziran ne Zaman hamile kalmış oluyorum ki 🙂
Tbrk Semranurum orasi cok karsk cnm 😂😂 bnde cozememistm aylarca ne alaka diyordum adetimin ilk gununu hamile sayiyor acba bn ne zmn hamile kldim diye merak ediyordum. Gerci hala merak edyrm🤦🤦😂
Semranurum Tbrk evet bende hiç anlamadım bu işten canım mayısta evlendim ilk adetimi gördüm haziranda da gördüm acaba ne zaman hamile kaldım hiç anlayamadım bunu 😀😀
isranuroz Semranurum yumurtlama ve döllenme süreçleri o süre zarfında olduğu için adet dönemi baz alınıyor canım 😊
Ledeyna Tbrk benim bebiste surekli solda hareket ediyor sagda cok az hareket ediyordu 27+1 haftaligim suan karnimin her bolumunu kullaniyor cok yaramaz ve hareketli