Ilk gebeliğim daha öncede okumuştum biri daha böyle bir post açmıştı ama bende öyle bisi olmadığı için pek detayli okumamıştım. Sanki böyle pırpırr ediyo. Kontrol için daha sıra da alamadım doktora sorsam ama kafama çok takılıyor. Bi de çok hareketli bi bebek ama üzgün olunca ben oda neredeyse hic hareket etmiyo sizde de öyle oluyo mu bi tuhaflık mi var dersiniz ?