Ebrumelek16 Serpillcan inşallah benimde kızım olur ya ☹️ Çok özeniyorum oğluşumun kız kardeşi olsa fena mı olur😂
Merveofs Ervasll canımm hamile kaldığın(öğrendiğin zaman) yaş 22 ise ve bebiş Eylülde de ağustosta da doguyorsa kız, öğrendiğin yaş 23 ise bebiş Eylülde doğuyorsa erkek, Ağustosta doğuyorsa kız gösteriyor
Ervasll Merveofs 21 ocakta öğrendim hamileliğimi yıl olarak 23 yaşımda oluyorum, doktorum zaten 3 ocak gibi hamile kalmışsın dedi. bebeğimin doğumu 27 eylüle geliyor erkek mi oluyor yani
Merveofs Ervasll aynen öyle görünüyor tabi yine Allah bilir😊 Rabbim sağlıklı hayırlı bir evlat versin inşallah 🙏🏼
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Merveofs yiaa sana zahmet bana da bakabilirmisin canım anlamıyorum peki 12.08.1997 doğum tarihim Son adet tarihi 19.11.2021 🙏🏻💜
Merveofs BIR_SIYAH__HIAYESI63 sanırım 24ünde hamileliği öğrenmiş oluyorsun ve ağustosta doğum olacak. Eğer öyleyse erkek görünüyor 😊
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Merveofs evet canim aynen öyle bakalım cinsiyeti öğrenince yazarım çok teşekkür ederim 😍😘
Deletedmom622772 Ebrumelek16 hayır çin takvimi, rus takvimi, belirtiler, kan yenileme vs ve tüm hurafeler, geleneksel yöntemler erkek çıkıyordu ama kızım olacak İnsallah 🥰
Minigindunyasi Ebrumelek16 kardeşime baktık doğruydu smdi bende baktm erkek diyor ama dhaa cinsiyetini gormedik
duruyildizz @Merveofs merhaba bana bakabilir misiniz çin takviminden? Doğum tarihim 22.03.1998 son adet tarihim 8 aralık
Merveofs duruyildizz 23ünde öğrendiysen ve Eylülde doğacaksa kız, 24ünde öğrendiysen ve Ekim’de doğacaksa erkek canım