Benimde yoktu, son düzlükte oluştu . Annemlere kalmaya geldik ve ben bakım kremelrimi unutmuştum, amaaan 1 haftadan ne olur dedin ve göbeğin altı biraz çatladı.Hemen Lierac kremine başladım,1 hafta düzenli kullanıyorum, morluğu falan çekildi ama doğumdan sonra bi güzellik merkezine gitmeyi düşünüyorum onları lazer le onarmayı istiyorum