Fatmaens34 Sanirim ben sebebini biliyorum.. Her zaman Iphone kullandim Turkce guzel anlatmaya calisacam sebebini ins anlar siniz beni.
Iphone larda telefonlar her daim guncelleme yapiyor ve telefoncu bana demisdi ki Iphone oyle bi sistem yapdiki bi yerden sonra cok düşük olan telefonlari ( iphone da ) eski modeli kullanamicaksin cunku Iphone onun icin guncelleme yapmicak sanirim telefonunuzu degisdirmek zorunda kalacaksiniz ve Iphone 6 çok çok eski model 2014 model